Aquest és un espai obert a totes les persones que d'una manera o una altra estan lligades a Vallromanes. Si vols publicar-hi algun article ens el pots fer arribar al correu que trobaràs a la columna de la dreta. Si estàs a internet, informa'ns de la teva pàgina i la inclourem a l'apartat que correspongui. Si detectes algun error en aquest espai t'agrairíem també que ens en poguessis informar

19 de gen. 2007

Comentari d'un membre d'ICV de Vallromanes

Involuntàriament, però amb bon ull, he observat i entrat per veure la pàgina web Espai Vallromanes.

Haig de dir que la desconeixia per complet.

Voldria fer un comentari en relació les pàgines webs dels grups municipals de Vallromanes, i és que Iniciativa en té pròpia i no és la del Vallés Oriental, la del municipi és...

www.iniciativa.cat/vallromanes

He observat que teniu una pàgina de crítica, comentaris o opinions.

Per la meva part, com a membre d'Iniciativa per Catalunya Verds de Vallromanes, he de dir que no estic gens ni mica content amb el govern municipal actual, en relació amb les seves gestions i actuacions.

Com a veí del municipi, tant de bo mai no hagués tingut que decantar-me a entrar en la política, però la situació ho requereix, i el municipi necessita un nou canvi de visió i preocupació per les persones que hi viuen i conviuen en aquest, i no esperant a omplir de cases els boscos de Vallromanes.

Per altre banda, he de reconèixer la bona crítica que hi ha amb l'anunci del Concert de Gospel que va sortir el dia 16 a la pàgina web de l'ajuntament. Jo corroboro que va sortir aquell dia i que vaig anar a buscar entrades i no van haver-hi més. Em van dir que posarien una pantalla al bar per veure'l. Que bé, no? Si fos un ajuntament competent, hagués optat per fer 2 sessions del concert sabent que no hi han prou butaques (188) per a un poble de 2200 habitants.

(Per decisió pròpia no he publicat el nom de l'autor/a fins que ell/a no m'hagi autoritzat a fer-ho)